Μάι 14 2015

«Στα μονοπάτια του Ολύμπου» – Επίσκεψη στο ΚΠΕ Ανατολικού Ολύμπου

P1060063Στα πλαίσια του προγράμματος «Στα μονοπάτια του Ολύμπου»  του ΚΠΕ Ανατολικού Ολύμπου την Παρασκευή  8 Μαϊου οι μαθητές της ΣΤ΄και Ε΄ τάξης του σχολείου μας, μαζί με τους συνοδούς εκπαιδευτικούς έζησαν μια μοναδική εμπειρία. Αφού περπάτησαν στα πλακόστρωτα σοκάκια του παραδοσιακού οικισμού του Παλαιού Παντελεήμονα, θαυμάζοντας την  αρχιτεκτονική των κτισμάτων, ακολούθησαν το μονοπάτι που ενώνει τον Παλαιό Παντελεήμονα με τους Παλαιούς Πόρους. Χωρισμένοι σε ομάδες βίωσαν με όλες τις αισθήσεις τους, τις ομορφιές του δάσους, που ήταν γεμάτο καστανιές παίζοντας ευχάριστα, μελέτησαν τη χλωρίδα και την πανίδα του, αναρριχήθηκαν σε μικρές πλαγιές, συζήτησαν για την προσφορά του δάσους στον άνθρωπο ενώ ταυτόχρονα διαπίστωσαν από κοντά τη θετική και την αρνητική επίδραση του ανθρώπου σ΄αυτό. το απογευματάκι κατηφόρισαν στην παραλία του Πλαταμώνα , γιατί και η θάλασσα έχει τις δικές της χάρες… Διάβασε περισσότερα »

Μάι 12 2015

Όλες οι εκδηλώσεις για τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων

690_4d1dbe49-5ba2-47bd-aa76-8fc9198d1520Με πλήθος εκθέσεων, ημερίδων, διαλέξεων, θεματικών ξεναγήσεων, εκπαιδευτικών προγραμμάτων, μουσικών εκδηλώσεων και άλλες δράσεις συμμετέχουν στον φετινό εορτασμό της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων, στις 18 Μαΐου, πάνω από 50 δημόσια μουσεία και σχεδόν 30 αρχαιολογικοί χώροι, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Πολιτισμού.

Το Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων (ICOM), στην προσπάθειά του να γίνουν τα μουσεία φορείς πολιτιστικών ανταλλαγών, καθιέρωσε από το 1977 τη 18η Μαΐου ως Διεθνή Ημέρα Μουσείων. Κάθε χρόνο, παράλληλα με το γενικότερο μήνυμα του εορτασμού, επιλέγεται ένα ειδικό θέμα που συνδέεται με τα μουσεία και την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς. Διάβασε περισσότερα »

Μάι 07 2015

Eυχαριστήριο

epistoliΟι μαθητές, η Διευθύντρια και το διδακτικό προσωπικό του 26ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας νιώθουν την ανάγκη να ευχαριστήσουν και δημόσια τον κ. Αρσενόπουλο Χρήστο, Διευθυντή του υποκαταστήματος της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ στην Ηρώων Πολυτεχνείου 40, στη Λάρισα, για τη δωρεά ενός ψηφιακού εκτυπωτή και ενός φωτοτυπικού μηχανήματος στο σχολείο μας.

Μάι 06 2015

Μουσειοεκπαιδευτικό Πρόγραμμα: «Ο Van Gogh συνομιλεί με τον Γιάννη Ψυχοπαίδη, κάτω από τον έναστρο ουρανό της Λάρισας»

kats

Γ. Παπανδρέου 2- Τ.Κ. 41334 Λάρισα
Τηλ./Φάξ 2410 621205

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας-Μουσείο Γ.Ι.Κατσίγρα σε συνεργασία με το Δήμο Λαρισαίων και την Αντιδημαρχία Πολιτισμού και Επιστημών, στα πλαίσια της συμμετοχής της στο 1ο «Sleepover- διανυκτέρευση σε μουσειακούς χώρους και βιβλιοθήκες», το Σάββατο 23 Μαΐου, διοργανώνει το Μουσειοεκπαιδευτικό Πρόγραμμα:

Στο Πρόγραμμα θα εξελίσσονται οι εξής δράσεις για τους μικρούς μας φίλους:

Απρ 06 2015

Επίσκεψη στο Μεταξοχώρι

P1050867Έναν διαφορετικό, αλλιώτικο περίπατο κάναμε σήμερα Πέμπτη 2 Απριλίου 2015, οι μαθητές της Δ΄ τάξης του 26ου Δημ. Σχ. Λάρισας, στης Αγιάς τα μέρη. Παρακολουθώντας με κατάνυξη τη θεία λειτουργία στη Μονή του Αγίου Παντελεήμονα (ένα μοναστήρι παλιό, πέτρινο που χρονολογείται από το 1290 μ.Χ. ) και ακούγοντας ευλαβικά τα όμορφα λόγια του γέροντα Αιμιλιανού, ξεκινήσαμε γεμάτοι δύναμη τη μέρα μας, ευχαριστώντας το θεό για όλα αυτά που μας προσφέρει!
Θαυμάζοντας την πλάση γύρω μας, περπατήσαμε στ” ανθισμένα περιβόλια που χάριζαν απλόχερα την ευωδιά τους και στ”  αγριολούλουδα που φώναζαν να χαρούμε την άνοιξη. Ευλογημένος τόπος! Αργότερα περνώντας από το ερειπωμένο αρχοντικό των Φαβρ στο Μεταξοχώρι, θαυμάζοντας την παλιά εκκλησία της Παναγίας, φτάσαμε στο παλιό Δημοτικό Σχολείο, που τώρα φιλοξενούνται τα Γενικά Αρχεία του Κράτους- παράρτημα Αγιάς. Διάβασε περισσότερα »

Απρ 02 2015

Parlez-vous francais ?

P1050660Parlez-vous francais?
Εμείς πάντως, ναι. Ή τουλάχιστον κάναμε την αρχή….
Mαθητές της Δ” τάξης, του 26ου Δημ. Σχολείου Λάρισας, με την ευκαιρία του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Γαλλοφωνίας, στο Γαλλικό Ινστιτούτο παρακολουθήσαμε την ταινία μικρού μήκους »το φθινόπωρο του Πούν». Την απολαύσαμε! Η εκμάθηση συνεχίστηκε… στο εκπ/κό εργαστήρι. Συμμετείχαμε σε δράσεις, παίξαμε με καρέκλες, αναγνωρίσαμε λέξεις και φρασούλες στα γαλλικά. Στον παγκόσμιο χάρτη βρήκαμε όλες τις χώρες του κόσμου στις οποίες μιλούν τη γαλλική γλώσσα. Ήταν μια πολύ όμορφη και διασκεδαστική αυτή η εμπειρία, αλλά και διδακτική συνάμα.

Μαρ 31 2015

ΔΡΥΑΣ: “Για το νεράκι, το νερό, ρωτώ τον Πηνειό”

P1050811Στις 30-3-2015 η Γ΄τάξη του 26ου Δημ. Σχολ.Λάρισας επισκέφτηκε τον παραποτάμιο παλαιό σιδηροδρομικό σταθμό, στην κοιλάδα των Τεμπών. Εκεί παρακολούθησε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα :  “Για το νεράκι, το νερό, ρωτώ τον Πηνειό” από το Σωματείο για το περιβάλλον και τον πολιτισμό Κάτω Ολύμπου (ΔΡΥΑΣ). Οι μαθητές εντυπωσιάστηκαν, χάρηκαν, διασκέδασαν και μέσα από περιβαλλοντικά παιχνίδια αλληλεπίδρασαν μεταξύ τους και γνώρισαν την ευρύτερη περιοχή του σταθμού, την ιστορία του και θαύμασαν τη φυσική ομορφιά του “Αργυροδίνη” ποταμού.

Μαρ 31 2015

Επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο Γόννων

CAM00098

Τη Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015 οι τάξεις Α, Β, Γ του σχολείου μας επισκεφτήκαμε το λαογραφικό μουσείο Γόννων . Οι μαθητές μπόρεσαν να έρθουν σε γνωριμία με τις ρίζες τους, να μάθουν για το παρελθόν με διαισθητικό τρόπο και να συνειδητοποιήσουν την ανάγκη σεβασμού της παράδοσής μας. Από το μορφωτικό σύλλογο Γόννων επιτελείται ένα σημαντικό εθνικό έργο και εμείς χρωστούμε ένα ευχαριστώ στον πρωτεργάτη του κ.Βασίλη Καραβιδέ για τη ξενάγηση που πρόσφερε στο σχολείο μας. Η διδακτική μας εκδρομή ολοκληρώθηκε με την επίσκεψή μας στο Δημοτικό Σχολείο Γόννων. Εκεί στο υπόγειό του με ζήλο και μεράκι συγκεντρώθηκαν σχολικά αντικείμενα του προηγούμενου αιώνα.